close

這個月已經有幾位朋友問我這個問題..問我係咪抑鬱/情緒病??教會朋友還建議我去睇醫生..食藥會好一點..真的有病嗎??或許吧..但我並不想睇醫生(或者我唔想接受自己有病)..到我自殺唔成功(除非奇蹟出現)再去睇吧..我知道自己只係突然嚎哭..突然個腦一片空白..有少少野刺激到我可能發癲..無法控制而已..不會傷害到別人就可以了..

這兩個星期的確有自殺的念頭..朋友們不停的關心..唔捨得..回到教會4月份的金句:我們若活著,是為主而活;若死了,是為主而死.所以我們或活或死總是主的人.(羅馬書14:8)..我唔敢死,因為承擔唔起死後的審判..

剛剛有朋友致電給我..傾了一陣朋友說..早就知我很負面..提了一些我的經歷..朋友說我要搵方法放開鬱結..怕我積壓太久一次爆出來會好大件事..但我又開始唔想講野了..掛了電話..又喊了一大餐..

就快連阿Dee打黎我都唔想講野了..

arrow
arrow
    全站熱搜

    AdelaLeung 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()